RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Rahsia Hilang Ruam Akibat Cuaca Panas

Adawiah Nasier | Sunday, May 21, 2017 |

♡♡Review Pengguna Queen White Lotion : Saya telah menggunakan losyen ini masuk botol yang kedua.. Bagi yang ada alahan kulit merah-merah akibat cuaca panas sangat sesuai dapatkan produk ini. Saya membuat review adalah hasil saya telah menggunakan masuk botol yang kedua tuu sebab saya ada alahan kulit mudah gatal-gatal.
.
♡♡Saya sukakan bau losyen ni paling best losyen ni tak melekit langsung pakai time nak tidur memang boleh mimpi indah gituuu. Paling best rasa segar gitu..Saya memang tak gemar kalau jenis berlekit-lekit ni. Amat sesuai bagi yang ada anak yang ada ruam gatal-gatal kulit. Pernah juga saya sapukan pada anak sedara saya yang jenis badan berpeluh jadi sapukan losyen tanpa pengetahuan ibunya ahaha.. Tau laa budak-budak kan kalau dia tak selesa menangis jelaa kerjanya hehehee..
.
♡♡ Kepada yang ada masalah seperti di atas saya memang rekemen kan elokk aaamaatt gunaaa..
.
♡♡Ini maklumat lanjut mengenai losyen ajaib ini hehehe
.
Kenapa & bagaimana #QUeenWhiteLotion  mampu  MEMBUATKAN ANDA BAHAGIA selepas memilikinya,,,,,
.
QWL di formulasikan dr bahan Asas iaitu SERBUK MUTIARA yg bertindak sepantas kilat ♤♤
.
☆ Mudah Di serap oleh Kulit dan Badan
☆ Mengandungi Bahan pelembap Semulajadi ,vitamin B dan Vitamin E, protein dan mineral base..
☆ Mencegah Penuaan kulit
☆ Membersihkan Kulit
☆ Menanggalkan kesan bintik bintik akibat usia dan pertukaran hormon..
☆ Menyahtoksin  sistem bdan
☆ Memberi tenaga kepada kulit
☆ Menaikkan seri si pemakai...
☆ 100% kulit kemerahan cantik dan sihat
.
⇨ RAHSIA Formula serbuk mutiara telah di gunakan secara meluas...
Formulasi untuk luaran dan dalaman juga..
.
⇨ 100%  khasiat terkandung dalam #QWL LOSYEN ajaib di sapu malam dan siang bagi menghasilkan kulit yg cerah dan cantik...

⇨Jom dating dengan kami...kami ceritakan camner Queen white lotion ni berfungsi ☆☆
Hubungi sahabat saya yang cantik comel ini : Aida Abdullah (014-213 3768)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...