RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

15 Gambar Sekitar Mood Republik Pahang 2017

Adawiah Nasier | Sunday, May 07, 2017 |

⇨⇨Singgah ke MR sekejap tadi dapat bergambar dengan si kiut miut @hairulazreen.. Sporting habes dia yang tolong snap pic selfie.. 
.
✌✌Siang tadi ada baca kat IG ttg HA ni tak sangka malam dapat bergambar uols.. 

.
#moodrepublik 
#moodrepubliktour 
#moodrepubliktourpahang
#festivalterbaikmalaysia
#festivalnomborsatumalaysia
#festivalfesyendankecantikannomborsatumalaysia
.
Pinjam sat hashtag @moodrepublik hihi
*ayat atas ni koi copipes dari my IG @ca.adawiah 



Gambar ni candid mula-mula test jer nak ambil gambar ni pastu tetiba HA buat pose terkejut koi awokk..



Sporting Hairul Azrin ni dia pulak yang tolong pegang my tab untuk snap pic..


sebelum balik selfie satu kalii youuu alll


antara yang terlibat di dalam Mood Republik 2017



Sesi di atas pentas Fazli Zainal, Adelin Tsen & Owner MR, Kimi (sebenarnya saya tak tau pon dia ni owner ahahaha baca kat IG adelin tu haa baru tau)



apa? pintu keluar? maka keluar lah secara berjemaah hihi


Owner GaramNUR turut join yuk..


Sesi bersama Sherry Ibrahim


Ini kat pintu luar Zenith 


Ini sahabat saya Kak Long Fazila dengan booth Telekung Al-Kautsar


Datang ke MR sebab nak support sahabat saya Shah dengan booth Butik Awatif


Ini hadiah Mini Cooper untuk pengunjung Mood Republik. Untung yang bertuah dapat yek..


Ini artis idola saya.. antara artis yang saya beli CD asal saya drive sorang-sorang saya pasti dengar lagu Track ke 16 ahahhaa.. cer teka lagu apakah itu? 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...