RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Sarung Sekali Jer Dah Siap

Adawiah Nasier | Wednesday, May 29, 2019 |

⇨Sempena raya ini saya memilih untuk memakai tudung sarung.. Saya dah try sarung semuanya wah kain nyaa yang sejukk terletak di bahu semestinya dari LHE♡ singkatan untuk Loving Hijab Everyday ♡♡♡ 

Pakai 1 Syawal

Klik Read More deh untuk teks @ gambar gituuu.. 😊

Pakai 2 Syawal

Pakai 3 Syawal
.
⇨Hari ini saya nak ke pasar beli barang dapur cuaca macam biasa lah panas lit-lit sangat elok sarung jer tengok nampak cantik.  Paling best boleh buat muncung sedikit supaya wajah nampak runcing. Runcing tu kan idaman setiap wanita yang berhijab. ♥♥
.


















⇨Mesti ada yang tertanya “Tudung cantik LHE ni pakai kain apa ye?
.
⇨Ia menggunakan kain “Korean Mosscrepe 🇰🇷” seperti berikut ⇩⇩
.
☆ sejuk & tidak panas (sesuai dgn cuaca malaysia )
☆ soft awning tapi mudah dibentuk
☆ tidak perlu iron
☆ sgt selesa (walau pakai seharian)
.
♥♡Tudung Lailazahraa X Korea Mosscrepe ♡♥ #SarungSekaliJeDahSiap
.
Normal price
.
BUY 1 - RM50
(Tak termasuk postage)
.
⇨LIMITED PROMO RAYA SAL⇦
★buy 1 = RM25 ☜
★buy 5 = @RM100 ☜
.
Postage :
RM 8 - S/M ☜
RM 14 - Sabah & Sarawak ☜
.
Nak dapatkan WhatsApp HQ ye saya just promot sebab saya dah beli & pakai paling penting nak pakai RAYAAA ! ♥♥
.
Kepada adik kakak yang nak dapatkan klik lelaju link di bawah ye ⇩⇩⇩
.
www.wasap.my/60122670699

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...