RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Cecantiks Di Pagi Syawal

Adawiah Nasier | Saturday, May 18, 2019 |

Koleksi Lipmatte sempena Ramadhan & Syawal.  Jom cecantik di pagi raya! Dari 5 pilihan warna saya pakai 3 warna tu pon dah meletopp uols hihi♔♔♔



[Gambar lagi.. klik Read More di bawah link biru ya ⇓ ]



Yang ini saya pakai Summer Red ♥♥


Yang ini saya pakai Sweetheart ♡♡


Yang ini saya pakai Autumn ♧♧ 🍂




Koleksi Majraha Majestic Lipmate Special Edition RM59/set (5 warna)  kali ini memang lain dari yang lain..

Tekstur dia memang cantikk laa sayang nak cuci mekap tapi kene cuci jugak yek sebab nak solat kan.. nak cuci time nak solat pon mudah dengan wet tissue aje lap² dah hilang uols..

kepada yang nak dapatkan boleh hubungi sahabat fesbuk saya mesra di sapa kakzam : www.wasap.my/60176193694/lipmatteraya😍😍

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...