RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

♡ Lipkiss Sweet Muda Remaja ☆

Adawiah Nasier | Monday, June 12, 2017 |

♡♡ Review Pengguna Lipmatte Ter~Over Viral : Saya mengalami bibir yang agak kering jadi saya tak boleh memakai lipstick sebarangan. Kebetulan saya follow status sahabat saya Aini di Facebook saya terbeli lipstick yang dia jual.. pendapat saya orang kulit gelap ni tak sesuai pakai lipstick terang-terang ni saya pernah beli satu jenama terkenal lah jugak bila pakai bibir macam kena tumbuk HAHA!.



♡♡ Sejak dari itu saya tidak berani mencuba warna PINK tapi.. 



dengan Lipmatte Ter~Over Viral ni kini tidak lagi bibir nampak cantik bila memakainya paling best long lasting bak kata omputeh. Lihat gambar terakhir sambil menunggu order sampai restoran ni bagi segelas air uols hehehe lipkiss masih nampak seperti baru dicalit (mengikut sejarah tapau makanan tak penah weh dapat segelas air HaHa!ingat ini bukan di bulan puasa yek gambar ini di ambil pada penghujung Mei 2017). 
.
♡♡ Kepada yang nak cuba lipskiss ini saya amat syorkan uols akan nampak comel, cun n cantik macam Aini Hafizan yek hihi abaikan gambar saya yang terover happy tu yakk.. Ini maklumat lanjut mengenai Lipmatte Ter~Over Viral seperti di bawah :

.
♡☆ Lipmatte Ter~Over Viral ♡
.
Seriusss!!! Paaaling Laris Di Pasaran! Lipmatte Pertama Di Malaysia Dengan Bau Coklat. Apa yang bestnya LK ni ekkk?
.
LK best sebabbb tekstur LK yang sangat-sangat-sangat-sangat ringan, tahan sepanjang hari u olls, tak rasa melekit langsung, tak keringkan bibir, ringannnn jer di samping pilihan warna yang cecantik dabomb & ofcoz trendy. 
.
Yang paling best, harga sangat-sangat affordable! Berbaloi-baloi uolls! Alhamdulillah. Nikmat Rezeki Pinjaman Allah. ♡
.
⇨ Ringan amat di bibir macam tak pakai gincu
⇨ Tak melekit langsung.
⇨ Tahan lama walau makan
⇨ Kaler luar biasa meletopsss fefeling divas
⇨ Mampu milik dan jimat
⇨ Tak gelapkan bibir
⇨ Keluaran bumiputera
⇨ Batch kedua ni ada 13 warna gojez mojez
.

Stok Limited! Lambat, Gudbai Sayonara. Sebabbb Sekarang Tengah Harga Pengenalan. Murah Terbabaz Giteww. Nak Tahu Berapa Harga Pengenalan? Cer Komen Pm. Tqvm. ♡♡♡
.
☆ Long-lasting.
☆ Colour caaaantiks ladiess.
.
The Hottest LipMatte in Town !!!! Hurry Up !!! While Stick Last !!!
.
☆ Limited Stock Only !!!! ♡
☆ Waterproof resistant stuck. ♡
☆ Not heavy. ♡
☆  No sticky sticky ♡
☆  Wear comfortable mouth. ♡
☆  Paint over haven't broken. ♡
.
So, grab la lelaju jangan lupaaa order utk tampil cantik dihari raya. Nantikan kod kaler baru yang bakal muncul. ♡♡ Soon.


☆ WhatsApp Aini [011-17843130] 
#LipsKiss ♡ by Eida Hasan









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...