RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Si Hijau Pemanis Mulut

Adawiah Nasier | Tuesday, October 09, 2018 |


Assalamualaikum.. hari ini belajar buat kuih tradisional Kuih Seri Muka kelas personal bersama Kak Rohaya. Mak pelajar yang bernama Aqilah (macam tajuk lagu lah). Rasa seronok belajar sebab kak Rohaya dia ajar dari hati. Kebiasaan ajar dari hati ni mudah masuk bagi saya lah..



Rasa macam tak percaya pon ada sebab dah lama nak belajar tahun 2018 ada peluang sebelum ni sibuk mengajar sampai x dan nak belajar he..he..

Saya belajar untuk nak dapatkan ilmu memasak sebab sebagai wanita kita harus tau memasak apa saja menu supaya kita tau pelbagai menu..ewahh

Kak Rohaya antara pembuat kuih yang pakar bagi saya sebab saya antara yang tidak menyukai kuih muih puncanya kuih yg dijual di kedai berminyak sangat.. tetapi bila dah start rasa air tangan kak rohaya saya rasa waw! terbaik lah dari x suka makan kuih boleh makan.

Kak Rohaya juga menjual pelbagai kuih Frozen sampaikan adik ada bertanya bila beli karipap adik kata yang mak pelajar buat tu lagi sedap.. memang betul sekali beli frozen saya beli 5 peket terus buat stock my fev kuih kacang Kasturi 5 bintang ♡♡

Kepada yang nak dapatkan kuih muih tradisional @ Frozen boleh hubungi kak Rohaya ⇩⇩⇩

www.wasap.my/601129296982
www.wasap.my/601129296982
www.wasap.my/601129296982

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...