RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Tips Telekung Berbau Jika Solat di Surau

Adawiah Nasier | Friday, December 15, 2017 |

Assalamualaikum.. hari ini baru berkesempatan nak update entry blog almaklumlah kebizian melanda. Saya nak cerita pasal telekung bila kita solat di luar.


Kenapa perlu dapatkan telekung ini? 


Satunya selesa dan ringan di bawa jika solat di luar. Kadang2 di surau telekung berbau tak selesa nak pakai jadi better bawak yang sendiri tak khusyuk deknonn kalau pakai nanti. Yang biru tu memang saya standby dalam kereta. Kalau solat di surau baru saya pakai.

Yang warna ungu pulak material viscose berat sedikit dengan lace yang cantik memukau pakai time solat raya Haji hari tu dapat pulak saf pertama kipas bukan main besor sekali pakai tak terbang angin pon sebab berat kan.. kain pon x panas.

Kepada yang nak dapatkan Telekung Cantik meh beli online dengan sahabat saya Rahmah Hassan (Nama FB) & IG : @missrahmahhassan.

Haa di bawah ni saya selfie di dapur kat sinki sahaja he..he.. orang tiada nak suruh snap kan..Abaikan wajah yang tak mekap tu ekk :))




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...