RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Selamat Hari Wanita

Adawiah Nasier | Wednesday, March 08, 2017 |

Sempena 08 03 2017 Selamat Hari Wanita untuk semua wanita hebat di luar sana. 
Dalam hidup cabaran sentiasa ada selagi kita bernyawa. Untuk itu apabila saya rasa untuk lebih bersemangat saya akan dengar lagu Sebelah Jiwaku dari Jac sambil membuat senaman ringan.
Lirik ini sebenarnya memberi kekuatan untuk kita supaya kita tidak terlalu berharap dengan dengan orang lain. Sebagai wanita kita harus lebih berdikari. 

Lagu ini juga sesuai untuk senaman ringan. Bagi saya lah tak tau lah orang lain kan? Nak dengar pi bukak Youtube yek taip Sebelah Jiwaku = Jaclyn Victor. Mari kita lihat lirik lagu penuh semangat bagi yang rasa lemah longlai sesuai amaatt awookk.. Part kedua tu kalau dengar terus bersemangat..



"Ketika kau ucap kata selamat tinggal
Ku sangka diriku kan hancur oh oh
Nestapa menyiksa membuat aku sedar
Hanya ku yang bisa mengubah arah hidup

Lihatlah lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
Tapi tak akan ku menzahirkannya oh oh
Meskipun hatiku berderai bagai kaca
Ku kutip serpihannya dan cantumkan semula

Takkan ku biarkan mata mengalirkan air mata kecewa
Kini ku berani lebih berdikari

Bernyawa dengan sebelah jiwaku
Bernyawa dengan sebelah jiwaku"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...