RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Repost Kembali Kenangan IMKK Mac 2014

Adawiah Nasier | Saturday, November 22, 2014 |

Tarikh : 14 hingga 16 Mac 2014

Assalamualaikum baru kali ini saya berkesempatan menaip di blog peribadi saya mengenai seminar magnet IMKK julung kali saya sertai. Pengalaman paling seronok saya rasakan lain dari yang lain IMKK ini sebelum ini saya hanya mengikuti perkembangan terkini seminar Doc Azizan ramai yang kata lain dari yang lain saya memang suka dengar yang lain dari yang lain he..he...

Jika nak diikutkan saya tidak berkesempatan untuk mengikuti IMKK Mac ini kerana kurang sihat tetapi Allah SWT itu maha kaya rezeki menyebelahi saya sebagai peserta ganti. Bukan sekadar itu sebagai peserta ganti rezeki yang juga tidak di sangka ditukar pakej General ke pakej VIP gembira bukan kepalang. Itulah yang dikata rezeki. Bilik pulak terpilih yang dekat sebab under kak Mas Maria.. 

Selain mengikuti seminar di sini saya juga dapat menginap hotel berdekatan tempat seminar ramai yang mengatakan tiada kekosongan di situ. Bak kata orang bunyi dari dewan dengar dari bilik hotel. Boleh dengar lagu Bara..bara..bere..bere..

Diberi sarapan pagi pehh menu omputih @ menu kesihatan. Sesi petang sebelum pulang saya berjalan-jalan sekitar hotel untuk berposing macam biasalah kan ratu bergambar. Bak kata orang gambar kenangan takkan dapat dimana-mana kan?






Hampir 3 tahun peristiwa MH370


















*Banyak lagi gambar yang tidak diuplod kalau ikutkan hampir 300 gambar sekitar IMKK Mac 2014 tetapi saya hanya menyiarkan beberapa sahaja untuk pengunjung blog saya. 

Jika ada rezeki saya ingin menginap di sini lagi nanti InsyaAllah <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...