RSS

❤ “Yesterday is a history, tomorrow is a mistery and today is a gift. That’s way it is called ‘present’ - Master Oogway – film Kung fu Panda” ❤

Langit Menangis (OST Dejavu Di Kinabalu)

Adawiah Nasier | Sunday, August 05, 2012 |


Sinopsis : Drama Dejavu Di Kinabalu ini bagi saya amat menarik walaupun ramai yang tidak meminati watak Nadira. Saya menonton drama ini kerana watak Amar yang menarik saya untuk menonton. Lagu selingan ini juga menarik saya untuk menonton watak Bazli (lakonan Nazim Othman) juga nampak hebat serta menghidupkan drama ini. Berikut lirik lagu yang terbaru kegemaran saya.

LIRIK LAGU LANGIT MENANGIS - NAZIM OTHMAN

Seluas angkasa ku hampar cinta
Luhur hati hanya bagimu saja
Bagai udara untuk ku bernyawa
Dikaulah cahaya penyuluh jalan gelita
Mahligai indah ku impikan kasih
Tanda bersemi semua janji kita

Tapi takdir tak semanis harapan
Setiamu berpaling ketika dia menyapa
Langit Menangis
Seakan mengerti peritnya rasa aku
melihatmu dengannya

Apakah silapnya aku
Namun ku nanti dikau kembali
kepangkuan ini
meskipun ku terluka
Cubalah untuk mengerti
ohh..

Langit Menangis
Seakan mengerti peritnya rasa aku
melihatmu dengannya
Apakah silapnya aku
Namun ku nanti dikau kembali
kepangkuan ini
meskipun ku terluka
Cubalah untuk mengerti
ohh..

Mahligai indah ku impikan kasih
Tanda bersemi semua janji kita
Tapi takdir tak semanis harapan
Setiamu berpaling ketika dia
menyapa...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...